De online winkel met de beste service !!

Wij zijn blij met onze klant en willen dat ook graag zo houden daarom deze unieke garantie. Matrassen kunt u bij ons 4 weken uitproberen. Geef uw lichaam dus de kans om een matras te proberen vandaar onze 4 weken omruilgarantie

Wij zeggen vaak, eerste week balen, tweede week wennen en derde week moet deze goed zijn. Bevalt de matras dan niet kunt u deze 1 malig omruilen tegen een andere ! Enigste wat we vragen is netjes verpakken zodat deze onbeschadigd aankomt en wij deze kunnen recyclen, het enigste wat u betaald zijn de terugzendkosten.

Omruilgarantie is in overleg,dus mailt u aub voor een ruiling zodat wij duidelijk kunnen bespreken wat het beste is voor u.

Dit geld voor alle maten standaard matrassen in onze collectie (muv de maatwerkmatrassen/hoezen)Maatwerk word speciaal voor u gemaakt dus kan niet retour

Zonder overleg retour sturen worden er handlingskosten berekening a 75,- euro(verzendkosten en handlingskosten)

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@matrasbestellen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.